COMO EN CASA // ETXEAN BEZALA     Concurso para la construcción de una nueva guardería en Zaldibar.    Mar/Apr.2012    Zaldibar (Basque Country)    Context: Competition    
       
     
  Umeen marrazkiak nola ulertu    Mª luisa Ferrerós haur psikologoak dioen bezala, marrazkiek umeen sentimendu, nahi, beldur eta maitasunen inguruko informazio esanguratsua eskaintzen digute (Ferrerós, M.L.: Abrázame, mamá. Planeta).  Haurrek ez dakite sentitzen duten guzti hori nola azaldu, eta askotan guk ez dugu jakiten mezu horiek ulertzen.  Marrazkiak balia ditzakegu, baina, hiztegi gisa. Eta umeei ametsezko eskola bati buruz galdetuko bagenie...Diseinuarekin hasi orduko,  esperimentu bat egitea otu zitzaigun:  5 eta 7 urteren artean zeuden 13 umeri eskatu genien beraien ametsezko eskola marrazteko eta baita bertan zer egingo luketen azaltzeko.  Adin tarte hau aukeratu genuen normaleanmarrazkietan detaile gehiago agertzen delako.
       
     
  10 umek beraien etxearekin antza handia zuen eraikina marraztu zuten.  Denek esaten zuten etxean bezala sentitu nahi zutela.  Lo kuluxka egin, baso bat esne hartu, katuarekin edo jostailuekin jolastu … hauek ziren beraiek egin nahi zituzten gauzak. Bistan denez, umeek etxean bezala sentitu nahi dute. Ibaizabal ibarra identitatearen parte    Ingurunea gure identitatearen partebat da, gure kulturarena, gure ohiturena.  Inguruneak gure giza baloreetan eragiten du etabaitagure egunerokotasunean ere. Proiektu honetan Ibaizabal ibarraren   indarra azpimarratu nahi da beronen interpretazio urbanistiko baten bitartez. Umeentzako ingurune naturala.     Proiektu hau egitura korapilatua duen herri baten barruan kokatzen da.  Gure proiektuak,  herri topografia berri baten bitartez, babestuta dagoenaisialdirako gune naturalberria sortuko du.
       
     
04-HAURRESKOLA.jpg
       
     
06-HAURRESKOLA.jpg
       
     
05-HAURRESKOLA.jpg
       
     
VISTA-DELANTERA-FINAL.jpg
       
     
   COMO EN CASA // ETXEAN BEZALA     Concurso para la construcción de una nueva guardería en Zaldibar.    Mar/Apr.2012    Zaldibar (Basque Country)    Context: Competition    
       
     

COMO EN CASA // ETXEAN BEZALA

Concurso para la construcción de una nueva guardería en Zaldibar.

Mar/Apr.2012

Zaldibar (Basque Country)

Context: Competition

 

  Umeen marrazkiak nola ulertu    Mª luisa Ferrerós haur psikologoak dioen bezala, marrazkiek umeen sentimendu, nahi, beldur eta maitasunen inguruko informazio esanguratsua eskaintzen digute (Ferrerós, M.L.: Abrázame, mamá. Planeta).  Haurrek ez dakite sentitzen duten guzti hori nola azaldu, eta askotan guk ez dugu jakiten mezu horiek ulertzen.  Marrazkiak balia ditzakegu, baina, hiztegi gisa. Eta umeei ametsezko eskola bati buruz galdetuko bagenie...Diseinuarekin hasi orduko,  esperimentu bat egitea otu zitzaigun:  5 eta 7 urteren artean zeuden 13 umeri eskatu genien beraien ametsezko eskola marrazteko eta baita bertan zer egingo luketen azaltzeko.  Adin tarte hau aukeratu genuen normaleanmarrazkietan detaile gehiago agertzen delako.
       
     

Umeen marrazkiak nola ulertu

Mª luisa Ferrerós haur psikologoak dioen bezala, marrazkiek umeen sentimendu, nahi, beldur eta maitasunen inguruko informazio esanguratsua eskaintzen digute (Ferrerós, M.L.: Abrázame, mamá. Planeta).  Haurrek ez dakite sentitzen duten guzti hori nola azaldu, eta askotan guk ez dugu jakiten mezu horiek ulertzen.  Marrazkiak balia ditzakegu, baina, hiztegi gisa. Eta umeei ametsezko eskola bati buruz galdetuko bagenie...Diseinuarekin hasi orduko,  esperimentu bat egitea otu zitzaigun:  5 eta 7 urteren artean zeuden 13 umeri eskatu genien beraien ametsezko eskola marrazteko eta baita bertan zer egingo luketen azaltzeko.  Adin tarte hau aukeratu genuen normaleanmarrazkietan detaile gehiago agertzen delako.

  10 umek beraien etxearekin antza handia zuen eraikina marraztu zuten.  Denek esaten zuten etxean bezala sentitu nahi zutela.  Lo kuluxka egin, baso bat esne hartu, katuarekin edo jostailuekin jolastu … hauek ziren beraiek egin nahi zituzten gauzak. Bistan denez, umeek etxean bezala sentitu nahi dute. Ibaizabal ibarra identitatearen parte    Ingurunea gure identitatearen partebat da, gure kulturarena, gure ohiturena.  Inguruneak gure giza baloreetan eragiten du etabaitagure egunerokotasunean ere. Proiektu honetan Ibaizabal ibarraren   indarra azpimarratu nahi da beronen interpretazio urbanistiko baten bitartez. Umeentzako ingurune naturala.     Proiektu hau egitura korapilatua duen herri baten barruan kokatzen da.  Gure proiektuak,  herri topografia berri baten bitartez, babestuta dagoenaisialdirako gune naturalberria sortuko du.
       
     

10 umek beraien etxearekin antza handia zuen eraikina marraztu zuten.  Denek esaten zuten etxean bezala sentitu nahi zutela.  Lo kuluxka egin, baso bat esne hartu, katuarekin edo jostailuekin jolastu … hauek ziren beraiek egin nahi zituzten gauzak. Bistan denez, umeek etxean bezala sentitu nahi dute. Ibaizabal ibarra identitatearen parte

Ingurunea gure identitatearen partebat da, gure kulturarena, gure ohiturena.  Inguruneak gure giza baloreetan eragiten du etabaitagure egunerokotasunean ere. Proiektu honetan Ibaizabal ibarraren   indarra azpimarratu nahi da beronen interpretazio urbanistiko baten bitartez. Umeentzako ingurune naturala.

Proiektu hau egitura korapilatua duen herri baten barruan kokatzen da.  Gure proiektuak,  herri topografia berri baten bitartez, babestuta dagoenaisialdirako gune naturalberria sortuko du.

04-HAURRESKOLA.jpg
       
     
06-HAURRESKOLA.jpg
       
     
05-HAURRESKOLA.jpg
       
     
VISTA-DELANTERA-FINAL.jpg